جمعه 30 شهریور 1403 - 01:16

کد خبر 4313

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 13:45:00


پیش‌بینی بارش‌های رگباری و وزش باد در قزوین


ایسنا/ کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: با گذر متناوب امواج تراز میانی جو به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری، گاهی رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مریم بهروزی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از ظهر امروز ششم فروردین، تا بعدازظهر سه‌شنبه هشتم فروردین، با گذر متناوب امواج تراز میانی جو به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری، گاهی رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: از امشب تا صبح فردا ناپایداری‌ها گسترش یافته و در اکثر نقاط استان بارش باران، رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ فروردین ماه، جوی پایدار برای استان پیش‌بینی می‌شود و پدیده قالب در این روزها نیز وزش بادهای نسبتاً شدید غربی خواهد بود.
وی بیان کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در ایستگاه آوج با دمای ۶ درجه سلسیوس بود، بیشینه دما نیز متعلق به ایستگاه‌های آبیک، بویین‌زهرا و رازمیان با دمای ۲۲ درجه سلسیوس بوده است.
بهروزی خاطرنشان کرد: نوسانات دمای شهر قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱ و ۱۹ درجه سلسیوس ثبت شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط