جمعه 30 شهریور 1403 - 20:21

کد خبر 43424

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 11:01:00


واردات قطعات یدکی خودروهای «جتا» به ایران آغاز شد


چرخان/ اسفندماه پارسال بود که خبرهایی از قرار گرفتن نام سه محصول برند چینی-آلمانی جتا در لیست خودروهای وارداتی به گوش می‌رسید. اما هرچه که زمان می‌گذرد، به واردات انبوه خودروهای جتا نزدیک می‌شویم.

برای مشاهده قیمت خودروها، و را دنبال کنید

1401/12/16 - 18:01

در جدیدترین اخبار و براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار ما فرآیند واردات قطعات یدکی خودروهای جتا نیز به ایران آغاز شده است. اینطور که پیداست، وارد کننده خودروهای جتا تصمیم گرفته تا خیال مشتریان خود را از همان ابتدای خرید، آسوده کند.

نام جتا به عنوان یکی از سدان‌های شرکت فولکس واگن، شاید کمتر به گوشتان برخورد کرده باشد. زیرا تاکنون به صورت انبوه وارد بازار ایران نشده است. اما این نام جتا در بازار چین، دیگر به یک سدان خلاصه نشده و چند سالی است که نام برند مشترک دو گروه فاو چین (FAW) و فولکس واگن (VW) است.

خودروهای فولکس واگن در بازار چین، بسیار پرطرفدار بوده و حتی پرفروش‌ترین برند غیرچینی در این کشور محسوب می‌شود. فولکس واگن در سال‌های گذشته و به علت افزایش سهم بازار، با مشارکت گروه FAW برند JETTA را تاسیس کردند تا نسخه‌های ارزان قیمت‌تر برخی محصولات گروه فولکس واگن در چین را مونتاژ و عرضه کنند.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، خوشبختانه پس از چندین سال، فرآیند واردات خودرو به صورت CBU به کشورمان ایران آغاز شده است.

در همین رابطه، شاهد آن هستیم که هر سه محصول برند JETTA توسط یکی از شرکت‌های داخلی ثبت سفارش شده و بزودی هم وارد کشور خواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط