جمعه 30 شهریور 1403 - 20:16

کد خبر 43562

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 12:01:00


بتونه در خط تولید یک خودروی مونتاژی!


ایران جیب/ کارشناسی خودرو صفر در بین مردم کمتر شناخته شده ولی باید این را مد نظر داشت که از تعداد معدود مشکلات خودروهای صفر، بتونه و رنگ مجدد بدنه در خط تولید این محصولات است.

برای مشاهده قیمت خودروها، و را دنبال کنید

در کارخانجات خودروسازی معمولاً پس از اینکه خودرو از کوره رنگ خارج شده و در خط تولید و قسمت مونتاژ قرار میگیرد امکان دارد قسمتی از رنگ بدنه دچار مشکل شود و یا در قسمت کنترل نهایی کیفیت رنگ قسمت‌هایی از بدنه تائید نشود که برای رفع این موارد خودرو مجددا به سالن رنگ برگشت میخورد تا قسمت‌های ایراد دار مجدد رنگ شود که این رنگ شدگی را رنگ مجدد کارخانه می‌گویند. این رنگها در بازار جزو رنگ شدگی خودرو محسوب نمی‌شود ولی در اکثر موارد خریدار از خرید چنین محصولی دوری می کند.

رنگ‌های مجدد کارخانه ای چرا جزو رنگ شدگی خودرو محسوب نمیشوند؟
مهمترین دلیل این است که این رنگها در خود کارخانه اعمال میشوند ️و اینکه رنگی که برای لکه گیری این قسمتها در کارخانه استفاده می‌شود، از سر رنگ فابریک همان خودرو می باشد یعنی از لحاظ کیفیت هم تفاوتی ندارند و همان مقاومت و براقی را دارا هستند و معمولا با تینر هم حل نمیشوند.

اما چنین خودروهایی در هنگام فروش برای مشتریان دردسرهایی زیادی به همراه خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط