جمعه 30 شهریور 1403 - 10:00

کد خبر 4519

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 16:29:00


اصفهان، پایلوت استانی بازارگاه


صدا و سیما/ وزیر جهادکشاورزی گفت: در بازارگاه به دنبال تفویض اختیارات به استان‌ها هستیم تا هر منطقه به صورت قرارگاه برای تسریع در اجرای برنامه‌ها اقدام کند.

سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهادکشاورزی اظهار کرد: بازاررسانی و بازارگردانی باید با حمایت تعاون روستایی انجام و مسئولیت‌ها اجرایی شود، تعاون روستایی در بازاررسانی به صورت فعالانه ورود داشته باشد تا همه مردم از شرایط مطلوب بازار بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: دنیا با ابزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازار‌ها را کنترل می‌کند، ما هم در تعامل با این فروشگاه‌ها می‌توانیم در کنار قیمت و فراوانی محصول، کنترل و سیاست‌گذاری بازار را تسهیل کنیم.

ساداتی نژاد با بیان این که اصفهان استانی پیشتاز و در بخش‌های مختلف لنگر و تکیه‌گاهی برای کشور است، تصریح کرد: این آمادگی را داریم که اصفهان به صورت پایلوت در بخش بازارگاه به صورت استانی فعالیت خود را ادامه دهد و به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش کشاورزی است و نیاز است از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل بهره گرفته شود، افزود: خوشبختانه در ابعاد دانش و فناوری، اصفهان دارای مراکز علمی و تحقیقاتی بسیار توانمندی است و مدیران باید از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل بهره گرفته و با قدرت و جدیت با توجه به شرایط زمانی و مکانی تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کنند.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط