یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 09:07

کد خبر 471295

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:59:44


افزایش محسوس قیمت‌های طلا، سکه و دلار


آخرین خبر/ امروز قیمت طلا و سکه سیر صعودی را دنبال کرده است، قیمت دلار مبادله ای، امروز به 44,588 (چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است. 

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت ها در جریان معاملات نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۰۹ (دو هزار و سیصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است. افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به ۳,۴۵۱,۳۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۴ درصدی داشته است. همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۳۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۳۵,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و سی و پنج هزار) تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به  61,750(چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است. 

 امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹ درصدی داشته است. نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۷ درصدی داشته است.  همچنین ربع سکه با افزایش ۳.۸۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط