جمعه 30 شهریور 1403 - 10:34

کد خبر 47365

یک‌شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 12:55:00


بهمن G9 ، نیامده تغییر کرد


آخرین خودرو/  بهمن G9 یکی از جدیدترین پیکاپ های بازار خودروی ایران است که بزودی به فروش می رسد. این پیکاپ دو دیفرانسیل و آفرودی قرار است تا در تابستان 1402 به دست مشتریان برسد و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی اصفهان 1401 معرفی شد. حال با مراجعه به وبسایت گروه بهمن متوجه می شویم که مشخصات این خودروی آفرودی نسبت به روز اول تغییر کرده و قرار است تا G9 از همان ابتدا با به روز رسانی هایی به بازار بیاید.

بهمن G9 به عنوان یک پیکاپ بزرگ به 4 کیسه هوا، صندلی های برقی جلو با گرمکن، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، رادار خطی، اخطار برخورد از جلو، دوربین 360 درجه، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بی سیم تلفن همراه، فرمان بر صوتی، نور پردازی کابین، آینه الکتروکرومیک، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه پیشگیری از واژگونی و... مجهز است.

پیش از این G9 قرار بود تا با پیشرانه 195 اسب بخار به بازار عرضه شود. اما حال گروه بهمن ارتقای فنی را برای این پیکاپ در نظر گرفته و قرار است تا G9 با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi ارتقا یافته 220 اسب بخار و 360 نیوتن متر به خط تولید بیاید. این پیکاپ در محور عقب  سیستم تعلیق و انتقال قدرت چند بخشی را دارد که در سایر رقبای حال حاضر دیده نمی شود. همچنین در بهمن G9 از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF، تنظیم الکتریکی انتقال قدرت 3 حالته ساخت بورگوارنر، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب ساخت ایتون و سیستم فنربندی نیتروژنی 8 حالته و قابل تنظیم ساخت کومان استفاده شده است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط