پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 12:42

کد خبر 489362

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 22:36:45


GPT-4o به‌زودی وارد کوپایلت می‌شود


زومیت/ دستیار کوپایلت مایکروسافت با GPT-4o به‌روزرسانی خواهد شد و می‌تواند در کاربردهای مختلف، از جمله بازی‌ها به کمک کاربران بیاید.
 
مثل بسیاری از سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که از تکنولوژی‌های توسعه‌داده شده توسط Open AI قدرت می‌گیرند، مایکروسافت در رویداد ۳۱ اردیبهشت خود اعلام کرد که کوپایلت نیز به GPT-4o متصل خواهد شد.

مایکروسافت در جریان رویداد، پیش‌نمایشی از کوپایلت جدید در بازی ماینکرفت نشان داد که می‌تواند گیمر را در راه یادگیری و پیشروی در بازی راهنمایی کند. درواقع، کوپایلت می‌تواند چیزی که روی نمایشگر نشان داده می‌شود ببیند و از طریق دستورات صوتی پاسخ بدهد.

در دموی نشان داده شده از بازی ماینکرفت، کوپایلت مثل یک دستیار بازی عمل می‌کند و حتی قادر است به اتفاقات درون بازی مثل ظاهر شدن یک زامبی هم واکنش نشان دهد. نکته‌ی اصلی اینجاست که کوپایلت اعمال گیمر را مشاهده کرده و به کمک GPT-4o متناسب با شرایط، پاسخ می‌دهد.

در حالی که مایکروسافت عصر جدیدی را با معرفی اولین «کوپایلت + پی‌سی» خود، یعنی سرفیس پرو ۲۰۲۴ آغاز کرده است، یکپارچه‌سازی هرچه بیشتر ویندوز با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تواند رویاهای جاه‌طلبانه‌ی ردموندی‌ها را برای ارائه دستیار AI کاملا یکپارچه‌شان به حقیقت نزدیک‌تر کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط