پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 14:47

کد خبر 650706

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 12:39:22


کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان


فارس/ فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و کشف 2 عدد مشک ماری شکل حامل بیش از 185 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های شهرستان میناب خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان پایگاه‌های دریابانی میناب و قشم با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی، مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را به وسیله شناورهای سوختی از سواحل خلیج فارس بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.
وی افزود: مرزبانان با استقرار در منطقه‌های شناسایی شده، حین پایش نوار مرزی و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به چندین فروند شناور حامل سوخت قاچاق که به وسیله مشک‌های بزرگ ماری شکل حمل می‌شدند، برخورد کردند.
این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان با اشاره به توقیف یک فروند شناور در این عملیات‌ها، تصریح کرد: در بازرسی دقیق مرزبانان از شناور توقیفی، 2 عدد مشک ماری شکل حاوی 185 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
اسماعیلی با اشاره به ارزش 59 میلیارد و 970 میلیون ریال این محموله سوخت قاچاق، خاطرنشان کرد: پنج نفر متهم در این عملیات‌ها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط