چهارشنبه 11 مهر 1403 - 21:45

کد خبر 497621

دوشنبه 07 خرداد 1403 - 18:36:16


بازی/ Burger Please؛ صنعت فست‌فود را به دست بگیرید


آخرین خبر/ Burger Please یک بازی شبیه ساز و مدیریت رستوران سرگرم کننده و جالب فروش برگر از Supercent است. صنعت فست فود، یکی از پررونق‌ترین صنایع در سراسر جهان است. محبوبیت بالای غذاهای فست فودی باعث شده است تا افراد زیادی به این سمت روی آورند. با این وجود تمامی آنها موفق نخواهند بود زیرا در مسیر پیشرفتتان با چالش های گوناگونی رو به رو می شوید. چالش هایی که در ابتدا چندان مهم به نظر نمی رسند، اما پس از مدتی می توانند از پیشرفت شما جلوگیری کنند! در بازی Burger Please شما در نقش مدیر یک فست فودی ظاهر می شوید. کسی که در صنعت ساخت برگر فعال است و باید بتواند توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خودش جلب کند. شاید در ابتدای مدیریت و فروش با چالش خاصی رو به رو نشوید، اما هر چه قدر که کیفیت کارتان افزایش پیدا می کند با مشکلات مختلفی نیز رو به رو خواهید شد. در این عنوان شبیه سازی همه چیز به تصمیمات تان بستگی دارد. یک تصمیم اشتباه باعث می شود تا مشتریان شما کم شود و یا اینکه با گرفتن یک تصمیم درست می توانید مشتریان تان را چندین و چند برابر کنید. در ابتدای بازی Burger Please تنها یک فروشنده ساندویچ هستید، اما پس از گذشت مدتی باید رستوران‌تان را بزرگتر کنید تا پاسخگوی مشتریان بیشتری نیز باشید. شاید در نگاه اول و با توجه به گرافیک بازی همه چیز ساده باشد، اما گرافیک ساده به معنای عدم پیچیدگی آن نیست. تمامی روش های فروش به خوبی در این عنوان پیاده سازی شده اند. از مدت زمان آماده شدن سفارش‌ها گرفته تا داشتن میزهایی تمیز و یا پرسنل خوش برخورد می توانند فروش تان را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. پس از گذشت مدتی و با جذب مشتریان بیشتر و بیشتر پای خود را فراتر از فروش همبرگرها بگذارید و منو فست فودی خود را ارتقاء دهید.

در بازی Burger Please، نه تنها می‌توانید برگرهای خوشمزه بفروشید، بلکه قادر خواهید بود تا در منو خود پیتزا، سیب زمینی و … را اضافه کنید. هر یک از مشتریانی که به شما مراجعه می کنند یک درخواست خاص دارند. برخی از آنها عجله دارند و یا اینکه برخی نیز می خواهند که مواد خوراکی خاصی به برگرهای شان اضافه و یا اینکه کم شود. پس از گذشت مدتی و با افزایش فروش در بازی Burger Please حال نوبت به افزایش تعداد شعبات شما می رسد. این شما هستید که با توجه به توانایی های تان می توانید شعبه های جدیدی را ایجاد می‌کنید و در سراسر جهان اقدام به ارائه خدمات خواهید کرد. در هر حال همه چیز به همین سادگی ها هم نیست، زیرا داشتن شعبات مختلف دردسرهای بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. از مدیریت پرسنل و گارسون ها گرفته تا پاسخگویی به مشتریان تان، که همه و همه چالش هایی را به دنبال خواهد داشت. پس تا جایی که می توانید نهایت تلاش خود را به کار بگیرید تا به یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فست فود در سراسر جهان تبدیل شوید. بازی Burger Please بدون شک از آن دسته عناوینی است که با داشتن یک گرافیک ساده اما شبیه‌سازی فوق‌العاده شما را در دنیای فروش فست‌فود و رستوران های زنجیره ای غرق می کند. تصمیماتی که در این عنوان شبیه سازی می گیرید می توانند تاثیرات مستقیمی بر تصمیمات تان در دنیای واقعی نیز داشته باشید. به طور ساده تر اگر قصد افتتاح یک رستوران را داشته باشید تجربه این بازی می تواند به کمک تان بیاید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 164 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط