چهارشنبه 11 مهر 1403 - 19:54

کد خبر 498784

سه‌شنبه 08 خرداد 1403 - 14:33:41


فصل جدید Rainbow Six Siege با نام Operation New Blood معرفی شد


گیم فا/ شرکت Ubisoft روز گذشته از Operation جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد. این فصل که New Blood نام دارد، دومین فصل این اثر بوده که هیچ اپراتور جدیدی به بازی اضافه نمی‌کند.
 
فصل دوم سال نهم بازی Rainbow Six Siege، متفاوت از فصول پیشین خواهد بود. Operation جدید این بازی، در کنار Operation Health که دومین فصل سال دوم بود، هیچ اپراتور جدیدی معرفی نمی‌کند.

Operation Health به منظور رفع مشکلات متعدد بازی پس از عرضه آن در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این فصل برخلاف Operation New Blood، تغییرات و اصلاحات بسیاری بر بازی اعمال کرد و شرکت یوبیسافت برای جبران نبود محتوا در آن فصل، در Operation بعدی سه اپراتور جدید به بازی آورد.

در فصل جدید Rainbow Six Siege یوبیسافت اپراتور Recruit را بازسازی خواهد کرد. این اپراتور که حالا با نام‌های Striker و Sentry شناخته می‌شود، در حالت‌های Standard و Ranked قابل بازی خواهد بود.

به‌روزرسانی جدید این اثر، دو اپراتور Solis و Fenrir را متعادل می‌کند. اپراتور Solis دیگر قادر به استفاده از قابلیتش در Prep Phase نخواهد بود و مدت زمان استفاده از آن نیز به ۱۰ ثانیه کاهش یافته است. همچنین گجت Proximity Alarm جایگزین Impact Grenades او شد. تعداد F-NATTهای Fenrir از ۵ به ۴ کاهش یافته و او تنها می‌تواند ۲ تا از آن‌ها را فعال کند. F-NATTهای او دیگر در برابر گلوله مقاوم نخواهند بود. همچنین گجت Observation Blocker جایگزین Barbed Wire او می‌شود.

فصل جدید Rainbow Six شامل بتل‌پس و یک اشتراک اختصاصی می‌شود. این اشتراک جدید شامل اسکین‌ها و هدایا اختصاصی‌ای می‌شود و در هر ماه مزایای جدیدی برای مخاطبین خواهد داشت.

بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط