چهارشنبه 11 مهر 1403 - 20:04

کد خبر 499083

سه‌شنبه 08 خرداد 1403 - 18:54:23


اولین تریلر Call of Duty Black Ops 6 با حضور صدام حسین منتشر شد


پارسی گیم/ اکتیویژن اولین تریلر بازی Call of Duty Black Ops 6 را به‌طور رسمی منتشر کرد. این تریلر که از طریق صفحه‌ی یوتیوب ایکس باکس قابل‌تماشا است و در ادامه مطلب نیز می‌توانید به دانلود و تماشا آن بپردازد. مایکروسافت در خبر دیگری تائید کرد که بازی کالاف دیوتی بلک آپس 6 به طور رسمی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. شایعاتی در این مورد مطرح شده بود و بیانیه مطبوعاتی رسمی بالاخره منتشر شد.

تریلر لایو اکشن بازی Call of Duty Black Ops 6 یادآور خاطرات گذشته است. این تریلر بسیار به بازی‌های قدیمی بلک آپس شباهت دارد. در ابتدا فردی دیده می‌شود که بسیار به بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا شباهت دارد. صحبت‌ها در مورد لاپوشانی جنگ و دروغ گفتن به جامعه‌ی آمریکا است. در ادامه فردی عرب زبان دیده می‌شود که شباهت‌هایی هم به صدام حسین دارد و این نشان می‌دهد که شایعات پرداختن به جنگ خلیج صحت دارند.

مختصات جغرافیایی روی کاور تریلر نیز جنجالی شده‌اند. اگر این مختصات را در گوگل مپ وارد کنید به کاخ صدام هدایت خواهید شد. این نشان می‌دهد که احتمالاً صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، دشمن یا آنتاگونیست بلک آپس 6 خواهد بود. چهره‌های سیاسی دیگری همچون جورج بوش و مارگارت تاچر نیز دیده می‌شوند. به نظر می‌رسد که اکتیویژن به بعد سیاسی جنگ خلیج پرداخته است و پس از مدت‌ها شاهد شخصیت‌های واقعی خواهیم بود.

 کمپین سیاسی بازی Call of Duty Black Ops 6
مایکروسافت در خبر مستقلی اعلام کرد که بازی Call of Duty Black Ops 6 حین انتشار به سرویس گیم پس اضافه می‌شود. علاقه‌مندان چه روی کامپیوتر و چه روی کنسول ایکس باکس، نیازی به خرید بازی نخواهند داشت. تنها تهیه‌ی اشتراک گیم پس می‌تواند دسترسی به بازی را ممکن کند. این باعث می‌شود تا میلیون‌ها نفر کاربر گیم پس همان روز اول به بازی جدید کالاف دیوتی دسترسی پیدا کنند. کمپین داستانی این بازی به نظر جهان باز خواهد بود و تصاویر و تریلرها نشان می‌دهند که اکتیویژن یک محتوای ویژه آماده کرده است.

بهترین بازی های شوتر اول شخص کامپیوتر
بازگشت بلک آپس به معنی بازگشت مود زامبی است. استودیو Treyarch متخصص ساخت این حالت است و باید دید که این حالت به چه شکل طراحی شده است. آیا آن حالت زامبی بلک آپس 2‌ باز می‌گردد یا سبکی مشابه Modern Warfare III استفاده شده است. معرفی کامل بازی بلک آپس 6 قرار است روز نهم ژوئن انجام گیرد و در نتیجه منتظر خبرهای بیشتر بمانید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط