سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 22:45

کد خبر 507735

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 11:42:43


کارت گرافیک «خیلی سبز» که دل مدیرعامل انویدیا را برد


شهر سخت افزار/ مدیرعامل انویدیا در زمان بازدید از غرفه‌ی یکی از شرکای این کمپانی در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 با یک کارت گرافیک خیلی سبز روبرو شد که ظاهر غیرمعمولی داشت. این کارت آن‌قدر نظر جن سون هوانگ را به خود جلب کرد که دست به امضای آن زد.

هرچند در بازار کارت‌های گیمینگ PNY برند مطرحی نیست، اما در بازار کارت‌های ورک‌استیشن جزو شرکای اصلی انویدیا محسوب می‌شود که برخی از گران‌ترین محصولات تیم سبز را تولید می‌کند. این سازنده یک کارت گرافیک با کولر تیپ دمنده (Blower) طراحی کرده که بیش از حد سبز است.

امضای کارت گرافیک PNY RTX 4070 SUPER Blower Green توسط مدیرعامل انویدیا
معمولاً کارت‌های گرافیک تا این اندازه سبز نیستند و نهایتاً مشکی رنگ غالب آن‌ها است. با این حال PNY تصمیم گرفته یک کارت گیمینگ با طراحی به شدت رنگی بسازد که مبتنی بر پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4070 SUPER است.



هرچند این کارت به اندازه‌ی محصولات برندهایی چون کالرفول رنگی نیست، اما طراحی سبز آن جلب توجه می‌کند و محفظه‌ی کولر تماماً به رنگ سبز است.



با توجه به کولر تیپ دمنده، این کارت RTX 4070 SUPER بیشتر برای سیستم‌های ورک‌استیشن و ساخته شده در فرم‌فاکتورهای کوچک مناسب به نظر می‌رسد، هرچند که برای سیستم‌های گیمینگ هم جذاب است.



مدیرعامل انویدیا آن‌قدر از طراحی این کارت خوشش آمد که شخصاً آن را امضا کرد. خبر بد این‌که تنها 7000 عدد از کارت گرافیک خیلی سبز PNY تولید می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط