سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 20:51

کد خبر 508546

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 22:58:00


کریستیانو رونالدو به دنیای بازی‌های ویدیویی فوتبال قدم می‌گذارد!


دیجی رو/ خبر خوب برای طرفداران فوتبال و دارندگان کنسول پلی استیشن 5 اینکه بازی UFL، رقیب جدید عناوین محبوب فیفا و eFootball، قرار است یک نسخه بتای رایگان را در اختیار عموم قرار دهد. این فرصتی عالی برای تجربه گیم‌پلی بازی UFL و مقایسه آن با عناوین شناخته شده این سبک ورزشی مهیج است. پس به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

بتای رایگان UFL از تاریخ 18 تا 20 خرداد (7 تا 9 ژوئن) در دسترس خواهد بود. برخلاف بتای سال گذشته، برای شرکت در این تست نیازی به ثبت نام یا انجام کاری خاص نیست و همه دارندگان پلی استیشن 5 می‌توانند به صورت مستقیم آن را تجربه کنند.

UFL که با حمایت کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال، توسعه یافته، بیش از هر چیز بر تجربه آنلاین عادلانه‌تر تأکید دارد. استودیوی Strikerz مستقر در قبرس، چندین سال است که روی ساخت این بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 کار می‌کند.



رقابت با غول صنعت بازی، کمپانی EA Sports و سری محبوب فیفا، کار دشواری به نظر می‌رسد. تجربه چندین ساله و پیشرفت‌های تکنیکی متعدد در سری فیفا، باعث ایجاد فاصله‌ای شده که به سادگی قابل جبران نیست. با این حال، UFL پتانسیل بالایی برای جلب نظر طرفداران و عرضه تجربه‌ای متفاوت از فوتبال مجازی را دارد.

بهترین راه برای قضاوت درباره این بازی، تجربه‌ی مستقیم آن است. با توجه به رایگان بودن بتای UFL، هیچ ریسکی برای امتحان کردن آن وجود ندارد. می‌توانید از طریق وب‌سایت بازی (با جستجو در اینترنت) نسبت به پیش دانلود بتا اقدام کنید و در زمان مقرر، وارد دنیای فوتبال UFL شوید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط