سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 22:50

کد خبر 648929

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 20:24:37


پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه درسیستان و بلوچستان و استاندار در پی اقدامات تروریستی اخیر


صدا و سیما/ نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک، اقدامات تروریستی اخیر و شهادت تعدادی از مردم مظلوم استان را محکوم کردند.

در این پیام آمده است: اقدامات تروریستی مزدوران افسار گسیخته دشمن در سیستان و بلوچستان و حمله به مردم کوچه و بازار، شرکت‌کنندگان در محفل خیریه جشن عاطفه‌ها، اقشار مختلف و نیرو‌های نظامی و انتظامی اعم از سرباز و درجه‌دار و به شهادت رساندن مردم شیعه و اهل سنت، در راستای مقاصد شوم دشمنان برای مقابله با همدلی و وحدت جامعه و هم‌مسیر با جنایات رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان مظلوم منطقه صورت گرفته است.
مزدوران دشمن علی رغم ادعای کذب دفاع از یک مذهب یا قوم، همه اقشار جامعه از مذاهب و اقوام مختلف را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند. دشمنان نظام اسلامی، وحدت و همدلی جامعه را علی رغم شبهه‌افکنی‌ها و مانع‌آفرینی‌های بدخواهان داخلی و خارجی تاب نیاورده و این گونه انتقام شان را از مردم مظلوم می‌گیرند.
اینجانبان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی مزدوران کوردل و دشمنان حقیقی مردم و مخالفان وحدت و انسجام جامعه و تاکید بر بررسی و برخورد قاطعانه با عوامل و حامیان این اقدامات تروریستی، شهادت شهیدان عزیز در شهرستان‌های مختلف استان را به عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان و بالاخص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.
مصطفی محامی -  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
محمد کرمی - استاندار سیستان و بلوچستان


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط