جمعه 30 شهریور 1403 - 01:29

کد خبر 50928

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 20:30:00


«پیتر پن»؛ رویاپردازی برای بزرگ و کوچک


آخرین خبر/ بیشتر بچه‌ها دوست ندارند بزرگ شوند تا درگیر زندگی پراز مقررات و مسئولیت‌های بزرگانه شوند. قصه‌های «پیتر پن» را همه می‌شناسیم، پسربچه‌ای که هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شود و با دوستانش در جزیره‌ای زیبا و جادویی به‌نام نورلند زندگی می‌کنند. آن‌ها یک دشمن قسم خورده دارند یعنی کاپیتان هوک مکار. فیلم «پیتر پن و وندی» با اقتباس از دنیای پیتر پن ساخته شده. فیلمی لبریز از رویا، خیال و رنگ که مناسب تماشا در این تعطیلات آخر هفته کودکان و نوجوانان است. برای تماشای این فیلم با دوبله فارسی اختصاصی به کمک اینترنت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارید و کافی است روی این لینک کلیک کنید. ()

داستانش از چه قراره؟

یک دختر نوجوان از بزرگ شدن متنفر است چون نمی‌تواند بازی کند و باید رفتار متفاوتی داشته باشد. او با گفتن جمله «می‌خوام همیشه بچه بمونم»! یک پری آرزوها را به همراه پیتر پن احضار می‌کند. پری به دختر و برادرانش کمک می‌کند پرواز کنند و به همراه پیتر پن به جزیره جادویی و زیبای نورلند بروند. اما کاپیتان هوک، دشمن قدیمی پیتر پن آماده مقابله با اوست. بچه‌ها باید برای حفظ دنیای زیبای‌شان یعنی جزیره‌ای که فقط در آن بازی و شادی است و خبری از هیچ بزرگتری نیست باید با کاپیتان هوک بجنگند. فیلم بازیگران مطرحی مثل جود لاو دارد. بسیار خوش‌ساخت است. جزیره نورلند را به زیباترین شکل نمایش می‌دهد و قطعا برای بچه‌ها سرگرم‌کننده و آموزنده است.

>>>

چرا ببینیم؟

فیلم‌های بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر در بیشتر موارد دوبله‌های اختصاصی دارند؛ محتوای‌شان سالم و در عین‌حال سرگرم کننده است و برای تماشای انواع انیمیشین، سریال و انیمه در این بخش، نیازی به خرید اشتراک ندارید، کافی است از اینترنت تلفن همراه استفاده کنید. با این اوصاف این فیلم و دیگر محصولات موجود در این بخش می‌تواند برای بچه‌ها جذاب و در عین حال کم هزینه باشد.

به چند پیشنهاد جذاب دیگر هم توجه کنید:

1402/02/18 - 21:00

1402/02/17 - 21:00

1402/02/16 - 22:00



.

.

.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط