سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:59

کد خبر 511348

شنبه 19 خرداد 1403 - 15:08:46


تریلر فصل سوم The Finals منتشر شد


گیم فا/ تأیید شد که فصل سوم The Finals در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) منتشر خواهد شد و بازیکنان را به کیوتو می‌برد و نقشه‌ی کاملاً جدید، چند سلاح تازه و قابلیت‌های بی‌سابقه‌ای را معرفی می‌کند

گیمرها چند ماهی فرصت داشتند تا با بازی The Finals، بازی تیراندازی اول شخص رایگان که در دسامبر ۲۰۲۳ به صورت ناگهانی عرضه شد، انس بگیرند. با وجود اینکه این بازی به موفقیت بزرگی دست پیدا نکرد و از برخی مشکلات اولیه رنج می‌برد، شرکت Nexon اعلام کرد که این عنوان همچنان بخش مهمی از سبد محصولات آن‌ها در آینده خواهد بود.

The Finals هنوز تمام نشده است
زمانی که The Finals در ماه دسامبر منتشر شد، با هجوم متقلبان مواجه شد، اما استودیوی Embark کم و بیش توانست جلوی آن‌ها را بگیرد و اوضاع را تا حدودی کنترل کند، هرچند که شرایط کاملاً ایده‌آل نبود. همانطور که مخص بود، تعداد بازیکنان با گذشت زمان و عرضه‌ی چند بازی رقیب در اوایل سال ۲۰۲۴، به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

در فصل سوم، بازیکنان به ژاپن منتقل خواهند شد تا در حالی که سلاح‌های خاصی مانند کاتانا را به دست گرفته‌اند، با تمام رقبا مبارزه کنند. عناصر تخریب بسیار واقع‌گرایانه که در بازی The Finals با آن‌ها آشنا شده‌ایم، در این تجربه‌ی جدید تقویت خواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط