جمعه 30 شهریور 1403 - 01:27

کد خبر 51181

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 08:21:00


قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی قطعی است


باشگاه خبرنگاران/ سخنگوی شورای رقابت گفت: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.
 
اسماعیل شجاعی در رابطه با نامه دفتر صنایع خودرو وزارت صمت به شورای رقابت مبنی بر بازنگری قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: هنوز این نامه به دسته شورای رقابت نرسیده و فقط در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: در جلسه بعدازظهر امروز شورای رقابت نامه وزارت صمت برای بازنگری حودروهای مونتاژی مطرح شد که رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

شجاعی گفت: اگر وزارت صمت درخواست بازنگری قیمت ها را دارد باید با توجه به قیمت تمام شده و صورت ها ی مالی و تغییرات نرخ ارز، این موضوع مجددا بررسی شود و در فاصله ۲ تا ۳ ماه دیگر دوباره قیمت ها تجدید نظر شود.

او افزود: شورای رقابت خواستار توقف تولید نیست اما نباید قیمت خودروهای مونتاژی در کشور بالاتر از قیمت وارداتی آن باشد.

سخنگوی شورای رقابت گفت: در کارگروه تخصصی خودرویی شورای رقابت نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت حضور داشتند و آن‌ها نظرات خود را در این رابطه مطرح کرده‌اند. شورای رقابت فقط دستورالعمل قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی را تعیین کرد و سازمان حمایت لیست قیمت ۱۷ خودروی مونتاژی را منتشر کرده بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط