شنبه 31 شهریور 1403 - 04:11

کد خبر 5141

دوشنبه 07 فروردین 1402 - 12:29:00


میزان تصادفات در اصفهان نگران‌کننده است


مهر/ استاندار اصفهان گفت: میزان تصادفات در جاده‌های استان اصفهان در ایام نوروز نگران کننده است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی درست انجام شود.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و همچنین حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال گذشته سال سختی بود، با کمبود اعتبارات روبه‌رو بودیم و مردم نیز بحق مطالباتی داشتند که باید انجام می‌شد.
وی با بیان اینکه بارش‌های سه ماه پایانی سال گذشته و بارش‌های روزهای آغاز فروردین برای ما نویدبخش اتفاقات خوب است، اضافه کرد: امیدواریم بخوبی بتوانیم شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید را محقق سازیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ما باید به خوبی شرایط فعلی کشور را مدیریت کنیم، گفت: چنانچه این اتفاق نیفتد با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهیم شد.
وی با بیان اینکه همه ما باید در جایگاه شغلی خود برای تحقق شعار سال برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، ابراز داشت: باید حول محور رشد تولید و مهار تورم گام برداریم تا رضایت خداوند را داشته باشیم‌.

ثبت ۱۷ میلیون تردد در جاده‌های اصفهان

مرتضوی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی هستیم و گردشگران زیادی به اصفهان سفر کرده‌اند، افزود: استان اصفهان یکی از استان‌های پرتردد بوده که حدود ۱۷ میلیون تردد در محورهای استان بوده است.
وی گفت: همه مجموعه‌ها برای اسکان و تسهیل سفر فعالیت داشتند، تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در استان اصفهان اسکان داشتند و اصفهان، کاشان و نطنز در پربازدیدترین شهرهای استان بوده، می‌طلبد که برنامه ریزی جدی تری باتوجه به آغاز دور دوم سفرها داشته باشیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه افزایش تصادفات در محورهای استان اصفهان نگران کننده است، افزود: نقاط پر حادثه شناسایی شده است و همه مجموعه‌ها باید برای ساماندهی این نقاط همکاری داشته باشند.
وی افزود: میزان تصادفات در استان کاهشی است اما باید سرعت بیشتری داشته باشد.

شل حجابی و بی حجابی در اماکن گردشگری اصفهان
مرتضوی با بیان اینکه اتفاقات زیادی در پاییز سال گذشته رخ داد که حاصل آن امروز شل حجابی و بی حجابی در اماکن گردشگری است، گفت: باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم، در نقاط اصلی گردشگری تذکر و مشاوره ارائه شد و ما نیز باید این روند را دنبال کنیم.
وی گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه در کنار سپاه و بسیج برنامه‌های خوبی دارند و باید این اقدامات حمایت شود.
استاندار اصفهان اضافه کرد: دشمن نمی‌تواند رشد و تولید علم و فناوری در کشور را ببیند و از این رو به دنبال حاشیه سازی است.
وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان ما در معرض دشمنی دشمنان هستند، ادامه داد: بهتر است در حوزه‌های فرهنگی، شهرداری‌ها، سپاه و بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به عفاف و حجاب توجه داشته باشند و اقدامات مناسب حمایت شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط