یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:46

کد خبر 520621

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 08:10:06


باقری: پنج سال در استقلال بودم اینقدر شعار نشنیدم!


ورزش 3/فرشید باقری از شعارهایی که علیهش در اراک سر داده شد گلایه کرد.
فرشید باقری هافبک مس رفسنجان، پس از پایان بازی آلومینیوم گفت: خیلی راحت‌تر از این‌ها می‌توانستیم بازی را ببریم. فوق‌العاده بازی کردیم و گل اول را راحت زدیم و بعد از آن هم دو سه تا موقعیت خوب داشتیم ولی خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم.
بازیکن مس رفسنجان درباره تاثیر شرایط آب و هوایی روی بازی گفت: باران زیاد تاثیر نذاشت و کیفیت بازی دو تیم فوق‌العاده بود ولی ما می‌توانستیم خیلی راحتتر بازی را ببریم. کار گره خورد ولی خدا را شکر توانستیم در ضربات پنالتی بازی را ببریم. برای اولین بار مس رفسنجان به فینال جام حذفی رفته و این افتخار نصیب ما شد.

او درباره فریادی که نیمه اول بر سر دروازه‌بان تیمش کشید توضیح داد: داد خاصی نبود و یک صحبت معمولی بود و داشتیم نوع بازی را هماهنگ می‌کردیم. چون جمعیت بود مجبور بودم با صدای بلندتر صدایش کنم.

او با گلگی ادامه داد: از هواداران اراکی گله دارم، من ۵سال استقلال بودم و نه اهل کری خواندنم و نه اهل بی‌احترامی. یادم نمی‌آید در هیچ ورزشگاهی به من بی‌احترامی شده باشد ولی امروز بی دلیل دیدم شعارها و حرف‌های بدی می‌زنند و دلخور هستند، دلیل این موضوع را نفهمیدم و برایم عحیب است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط