دوشنبه 04 تیر 1403 - 15:27

کد خبر 520777

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 09:44:18


تنور گرم انتخابات در خراسان رضوی با معرفی مسئولان ستادهای استانی


فارس/ در حالی که تبلیغات تلویزیونی و دیدارهای مردمی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از چند روز گذشته فضای مجازی و رسانه‌ ها را تحت تأثیر قرار داده است با معرفی ستادهای استانی نامزدها تنور انتخابات در سطح جامعه، شهرها و روستاها نیز گرم‌تر می‌شود.

در حالی یک هفته از مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد که امروز، پازل رؤسای ستادهای انتخاباتی استانی تکمیل شد و هم اکنون نمایندگان تمامی نامزدها در استان خراسان رضوی به صورت قانونی و رسمی به استانداری و ستاد انتخابات استان خراسان رضوی معرفی شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

محمدصادق جوادی حصار برای ستاد انتخاباتی پزشکیان
آن طور که اعلام شده است، محمدصادق جوادی حصار به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی معرفی شده است. محمدصادق جوادی حصار هم اکنون سخنگوی حزب اعتماد ملی است و به عنوان یک چهره سرشناس و با سابقه جریان اصلاح‌طلب در خراسان شناخته می‌شود.

حسن قاسمی برای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی
همچنین حسن قاسمی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در استان خراسان رضوی منصوب شده است.
در بیانیه ستاد انتخاباتی این نامزد آمده است: به دلیل اهمیت جوانگرایی و میدان دادن به نیروهای نخبه کارآمد که در اندیشه‌های حجت‌الاسلام پورمحمدی است، شاهد گردش نخبگانی، استفاده از نیروهای جوان و استعدادهای فرهنگی و علمی در ستاد انتخاباتی وی و در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی هستیم.

مصطفی باقرزاده برای ستاد انتخاباتی جلیلی
همچنین فعالیت ستادهای مردمی انتخاباتی دکتر جلیلی در مشهد و سایر شهرستان‌های استان فعال شده و ستاد مرکزی استان وظیفه هماهنگی میان این ستادها را دارد.
در حکم محسن منصوری، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، مصطفی باقرزاده به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در خراسان رضوی منصوب شده است. مصطفی باقرزاده، دانش‌آموخته فیزیک هسته‌ای و مدرس دانشگاه‌های مشهد است و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در خراسان رضوی را بر عهده داشت.

احد ضابط برای ستاد انتخاباتی زاکانی
از دو روز قبل هم احد ضابط به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی معرفی شد و فعالیت ستاد مرکزی تبلیغاتی این نامزد در مشهد، فعالیت خود را آغاز کرد. احد ضابط، پیش از این، رئیس سابق دانشگاه فرودسی مشهد بوده است.

برزو دبیریان برای ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی
معرفی مسئولان ستادهای استانی انتخابات ریاست جمهوری در حالی است که برزو دبیریان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده در خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرده است. وی پیشتر عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و در دولت محمود احمدی‌نژاد نیز فرماندار شهرستان مرزی کلات خراسان رضوی بود.

عباس پارسایی‌راد برای ستاد انتخاباتی قالیباف
همچنین طبق حکم محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عباس پارسایی‌راد به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این چهره در استان خراسان رضوی منصوب شده است. عباس پارسایی‌راد در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط