جمعه 08 تیر 1403 - 13:04

کد خبر 530435

دوشنبه 04 تیر 1403 - 15:15:38


گزینه‌های سرمربیگری گل‌گهر مشخص شدند


ورزش 3/ گل‌گهر سیرجان با وجود شرایط خوبی که در لیگ بیست و سوم داشت، اما با هدایت مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی رتبه‌ای بهتر از نهمی به دست نیاورد تا زمزمه‌های مربوط به جدایی این سرمربی منتشر شود.
نکته قابل توجه درباره اوزونیدیس این است که یکسال دیگر از قرارداد او با گل‌گهر باقی مانده و قطع همکاری احتمالی با او باید به صورت توافقی باشد تا بحث شکایت و مباحث اینچنینی پیش نیاید.
در چنین شرایطی مدیران گل‌گهر سیرجان در جلساتی که طی دو روز گذشته داشتند، شرایط مربیان مختلف را برای سرمربیگری بررسی کردند و در نهایت گزینه‌های سرمربیگری این تیم مشخص شده است.
مسئولان گل‌گهر همچنان اوزونیدیس را با توجه به قراردادی که دارد ، در بین گزینه‌های خود قرار داده‌اند و همچنین دو سرمربی ایرانی نیز در بین گزینه‌های آنها هستند. دو سرمربی که در لیگ بیست و سوم هم فعالیت داشتند و نتایج خوبی گرفتند گزینه‌های ایرانی گل‌گهر هستند.
حالا مدیران گل‌گهر باید به زودی انتخاب نهایی خود برای سرمربیگری این تیم را در لیگ بیست و چهارم انجام بدهند؛ آنها قصد دارند با استفاده از زمان ، برای فصل بعد تیمی قدرتمند را ببندند و فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط