شنبه 31 شهریور 1403 - 11:01

کد خبر 5210

دوشنبه 07 فروردین 1402 - 13:17:00


بارش برف و باران و لغزندگی راه‌های البرز


ایرنا/ رئیس پلیس راه البرز از بارش`پراکنده برف در جاده کرج-چالوس و باران رگباری در آزادراه کرج-قزوین خبر داد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

پیمان کرمی، رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: اکنون شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات کندوان و باران شدید باران در محدوده شهرستان ساوجبلاغ هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.
وی بیان کرد: با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه‌ها توقف نکنند.
کرمی افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری تا عصر امروز دوشنبه، مسافران حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری در جاده کرج-چالوس خودداری کنند.
وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از محدوده شهرستانک تا نسا سنگین و آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده گرمدره، کلاک و حصارک نیمه‌سنگین است.
علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نیز با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا نسا و پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده انارک و در مسیر شمال به جنوب حد فاصل میانک تا انارک سنگین است.
وی ادامه داد: این محور دارای بارش برف و باران است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال، مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر سنگین بوده و این محور نیز دارای بارش برف است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط