دوشنبه 04 تیر 1403 - 17:12

کد خبر 521001

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 11:40:26


شهرداری کرمانشاه ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در روز عید قربان اختصاص داد


ایرنا/ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اختصاص ۱۰ جایگاه در مناطق هشت‌گانه این شهر به منظور عرضه دام در روز عید قربان خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه به منظور سهولت در خرید دام برای انجام فریضه عید قربان اختصاص یافته است.

سجاد یزدانی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در این ارتباط توضیح داد که همزمان با اختصاص این تعداد جایگاه، ۱۰ تیم نظافت نیز در محل حضور دارند و به صورت متناوب عملیات تنظیف و گندزدایی جایگاه ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد: جایگاه عرضه دام در منطقه یک در میدان گلریزان جنب پارک گلریزان، جایگاه منطقه ۲ انتهای بلوار دولت‌آباد میدان سردار سنجابی و خیابان ۵۶ متری علوم پزشکی جنب پارک کاج قرار دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: در منطقه سه انتهای خیابان ارتش (جنب سیم ارتش) و دومین جایگاه در این منطقه در تقاطع شهدا محل پنجشنبه بازار قرار دارد.
یزدانی افزود: جایگاه عرضه دام در منطقه پنج در میدان ظفر ابتدای خیابان تنگه کنشت و دومین جایگاه این منطقه در بلوار صیاد شیرازی قرار دارد.
وی با بیان اینکه جایگاه منطقه هفت در بلوار طاقبستان جنب ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد، گفت: جایگاه منطقه چهار در پارک فراز مقابل ترمینال اسلام آبادغرب و جایگاه منطقه هشت در شهرک پردیس (میدان فلسطین) قرار دارد.
یزدانی گفت: در تمام جایگاه های عرضه دام به منظور رعایت نکات بهداشتی کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز حضور دارند.
کرمانشاه یک میلیون نفر جمعیت و هشت منطقه شهرداری دارد.
فردا دوشنبه ۲۸ خردادماه روز عید سعید قربان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط