جمعه 08 تیر 1403 - 14:27

کد خبر 530541

دوشنبه 04 تیر 1403 - 17:08:44


سرپرست و بازیکن شهرداری گرگان به کمیته انضباطی فراخوانده شد


فارس/ سرپرست و بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان بنا به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ درباره دیدار پنجم فینال لیگ برتر بسکتبال به میزبانی تیم گرگانی به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

جلسه کمیته انضباطی در خصوص حواشی پایان بازی پنجم مرحلهٔ نهایی بین دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلام‌شهر با دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان و یاسین کلاسنگیانی بازیکن تیم شهرداری گرگان در روز شنبه مورخ ۹ تیرماه از ساعت ۱۵:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود.
 
 
حواشی دیدار مرحلهٔ نهایی لیگ برتر بسکتبال
تیم طبیعت با وجود پنج خطایی شدن حسن‌علی اکبری و سه بازیکن استارتر این تیم شامل نیکولا دراگوویچ، محمد شهریان و آرمان زنگنه به بازی ادامه داد و بااین‌وجود موفق به برتری در وقت اضافه شد. طبیعت با چهار امتیاز تا ۱۷ ثانیه پایانی پیش بود که تماشاگران با پرتاب اشیا و ورود به زمین باعث توقف بازی شدند. این اتفاقات در حالی رخ داد که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم از نزدیک برای تماشای بازی به گرگان رفته بود.
مسئولان برگزاری باتوجه‌به این اتفاق، تماشاگران را از سالن خارج کردند تا بازی ادامه پیدا کند. طبیعت در شروع دوباره موفق به حفظ برتری شد و با پیروزی ۹۹ بر ۹۴ به قهرمانی رسید.
گفتنی است که تیم بسکتبال طبیعت در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط