سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:38

کد خبر 521130

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 12:57:23


چشم کبود علیزاده ادعای سپاهانی‌ها را نقض می‌کند


تسنیم/تصویر چشم مصدوم هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نشان می‌دهد درگیری در پایان دیدار این تیم مقابل سپاهان جدی‌تر از چیزی بوده که سپاهانی‌ها مدعی هستند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر شنبه شب در چارچوب دیداری از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی‌پوشان با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. در کنار تعیین تیم صعودکننده به فینال، درگیری‌ها و حواشی انتهای بازی تعجب‌برانگیز بود.
در جریان درگیری بازیکنان سپاهان و گل‌گهر برخی از بازیکنان تیم میهمان مشغول دویدن دنبال ماساژور تیم سپاهان بودند و حتی ماجرا تا پیست تارتان ادامه پیدا کرد. برخی معتقد بودند که ماساژور سپاهان با بطری آب به زیر چشم علیرضا علیزاده بازیکن سیرجانی‌ها کوبیده است. مدیر تیم فوتبال سپاهان اما در این مورد به تسنیم گفت هیچ بطری در اختیار ماساژور تیم‌شان نبوده و شروع‌کننده درگیری عوامل تیم رقیب بوده‌اند.
یکی از اعضای گل‌گهر تأکید کرد که فیلم گویای همه چیز است و تکذیب این ماجرا توسط سپاهان عجیب و غریب است. او تأکید کرد توجه به مسیر حرکت علیزاده در فیلم خیلی از مسائل را روشن می‌کند. همچنین آخرین تصویر از زیر چشم علیزاده، نشان‌دهنده آسیب به صورت این بازیکن است. در صورتی که این ضربه به نقطه بالاتری وارد می‌شد می‌توانست بیش از این خطرآفرین باشد.
همه این اتفاقات را با ذکر این نکته باید دنبال کرد که از  زمان پایان بازی سپاهان - گل‌گهر (ساعت 21:53 روز 26 بهمن) تا لحظه تحریر این خبر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نشان نداده و حتی یک دستور موقت هم صادر نکردند. کمیته انضباطی تا پایان لیگ بیست‌وسوم بیشتر از 80 میلیارد تومان جرایم انضباطی برای تیم‌ها در نظر گرفته بود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط