جمعه 08 تیر 1403 - 18:11

کد خبر 531012

سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:18:43


پیشنهاد الهلال به طارمی سریع رد شد!


ورزش 3/ستاره خط حمله تیم ملی ایران تاکید کرد که پیشنهادهای حوزه خلیج فارس را بررسی نکرده است.
مهدی طارمی در گفت‌وگو با فوتبال برتر در خصوص مخالفت باشگاه پورتو با جدایی او در نیم‌فصل سال گذشته عنوان کرد: انتقالم به اینتر مدت‌ها قبل قطعی شده ولی درست نبود در جایی که کار می‌کردم، این موضوع را بگویم. نمی‌توانستم یک سری موارد را عنوان کنم ولی وقتی صحبت‌هایم درباره قرارداد با اینتر به میان آمد، همه متوجه شدند و حالا هم با توجه به اتمام قراردادم با پورتو می‌توانم خیلی راحت صحبت کنیم.
او ادامه داد: در این یکی، دو سال پیشنهادات زیادی داشتم ولی طی مشورت با دوستان، اهالی فوتبال و نزدیکانم، به این نتیجه رسیدم در پورتو بمانم و در آخر فصل به اینتر میلان بروم. وقتی با پورتو تحت قرارداد بودم، نمی‌گذاشتند به راحتی از تیم بروم.
ستاره ایرانی چهار فصل اخیر پورتو در خصوص اختلاف با باشگاه و کونسیسائو در یک سال اخیر ابراز کرد: من با باشگاه پورتو فقط یک جلسه گذاشتم که حتی در باشگاه هم نبود و بیرون انجام شد. من یک مطلبی گفتم که آنها «نه» گفتند و همانجا همه چیز تمام شد.

طارمی در واکنش به پیشنهادهایی که داشت، ابراز کرد: اگر پیشنهادهای حوزه خلیج فارس(الهلال و ...) را کنار بگذاریم که هیچ‌وقت به آنها و برگشت به آسیا فکر نکردم و همیشه به دنبال پیشرفت و تیم‌های بهتر هستم، در اروپا تیم‌هایی پیشنهاد دادند، اما هیچ‌کس رسمی نامه نزد. البته اگر شرایط و مذاکرات اولیه از برخی تیم‌ها به خوبی پیش می‌رفت، می‌توانست به نتیجه نهایی هم برسد. سه، چهار تیم در انگلیس، دو، سه تیم در ایتالیا، در اسپانیا یک تیم و ... پیشنهادهایی دادند.
او در خصوص حضور پرشمار بازیکنان پرتغالی در اسپانیا ابراز کرد: به دلیل اینکه زبان دو کشور به یکدیگر نزدیک است، این اتفاق به راحتی می‌افتد. همچنین بازیکنانی از برزیل، آرژانتین، آمریکای جنوبی و ... به راحتی به سمت اسپانیا، پرتغال و حتی ایتالیا منتقل می‌شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط