سه‌شنبه 05 تیر 1403 - 09:33

کد خبر 521139

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 13:06:57


مقام حماس: برای نتانیاهو پیام فرستادیم


ایرنا/ یک مقام ارشد جنبش حماس گفت:‌ رزمندگان گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با عملیات ترکیبی دیروز (شنبه) خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه، برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم پیام فرستادند.

«‌سامی ابو زهری» از مقام ها ارشد حماس در خارج از فلسطین در گفت و گو با شبکه الجزیره اظهار داشت: گردان های القسام با انجام عملیات دیروز در شهر رفح به نتانیاهو این پیام را فرستاد که تضعیف مقاومت، توهمی بیش نیست.

رزمندگان القسام در عملیات خود در رفح موفق به انهدام یک نفربر پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی شدند که بر اثر آن چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ به هلاکت رسیدند.

ابوزهری تاکید کرد: مقاومت به دفاع از حق مردم فلسطین در نوار غزه در برابر نسل کشی که نتانیاهو بر انجام آن اصرار دارد، ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: اظهارات نتانیاهو پس از عملیات نظامی بی نظیر مقاومت در رفح، نشان دهنده وضعیت روحی و روانی او در ماه نهم جنگ است.

ابو زهری تاکید کرد که نتانیاهو نتوانست مقاومت را در نوار غزه از بین ببرد و تمام تلاش‌ها علیه مقاومت فلسطین محکوم به شکست است.

این مقام ارشد حماس افزود:‌ حقایق میدان نبرد تاکید می کند که مردم فلسطین در نوار غزه از قدرت پایداری بیشتری برخوردارند؛ آن هم در شرایطی که قدرت مقاومت، توان بزرگ نظامی و پیشرفته ارتش رژیم اسرائیل را ضعیف کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط