چهارشنبه 06 تیر 1403 - 02:49

کد خبر 521256

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 14:33:33


تازه‌ترین جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران گلستان


ایرنا/ نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تازه‌ترین جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی را اعلام کرد و گفت: مجمع نمایندگان گلستان و فراکسیون نمایندگان شمال کشور با تمام توان به دنبال احقاق حق کشاورزان است.

رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آبادکتول اظهار کرد: کشاورزان گلستانی چشم‌انتظار دریافت مطالبات گندم و کلزا هستند که ما نیز در راستای احقاق مطالبات این قشر با مسوولان ملی در سازمان برنامه و بودجه و غله مکاتبات و پیگیری‌های مکرر انجام دادیم.
وی افزود: هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات کشاورزان در بودجه سنواتی در نظر گرفته شده و از محل هدفمندی یارانه‌ها نیز در مرحله نخست ۳۴۰ هزار میلیارد ریال و در مرحله دوم ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص می‌یابد.
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس وعده مسوولان پرداخت مطالبات گندمکاران از هشت استان نخست کشور شروع می‌شود که در مرحله نخست مطالبات کشاورزان از استان خوزستان شروع شده و تا گلستان پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به تولید خوب گندم در گلستان بیان کرد: اقدام شورای قیمت‌گذاری برای قیمت گندم رضایتخبش بوده اما در این برهه باید پرداخت به موقع مطالبات در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان در مراحل کاشت، داشت و برداشت هزینه‌های زیادی را متحمل شدند و اکنون چشم‌انتظار دریافت مطالبات خود هستند، گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه وعده دادند پرداخت مطالبات گندمکاران قبل از عید قربان آغاز می‌شود، همچنین وزیر جهاد کشاورزی نیز از پیگیری‌های مستمر برای پرداخت مطالبات گندمکاران خبر دادند.
نوروزی با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری توجه به کشاورزی، حمایت از تولید داخل و امنیت غذایی است، یادآور شد: انتظار می‌رود در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و همچنین افزایش انگیزه و رغبت کشاورزان، پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران در دستور کار قرار گیرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط