چهارشنبه 06 تیر 1403 - 02:35

کد خبر 521272

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 14:43:24


اولین بازی پرخطر یورو 2024


ورزش 3/بازی امشب انگلیس و صربستان پرخطر اعلام شده و 3 هزار افسر پلیس مامور برقراری امنیت در شهر خواهند بود.
 امشب در گلزنکرشن، تیم های انگلیس و صربستان در اولین بازی خود در یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت، در حالی که هواداران دو تیم به خشونت و رفتارهای پرخطر در ورزشگاه و بیرون آن مشهور هستند. تصور کنید هولیگان های دو تیم در برخورد با یکدیگر چه رفتاری خواهند داشت.
به همین دلیل این مسابقه از سوی مقامات یوفا پرخطر اعلام شده و دستگاه های امنیتی آلمان را مجبور به واکنش کرده است. امشب 3000 افسر پلیس محلی و فدرال در محل برگزاری بازی مستقر خواهند شد و وظیفه دارند تا مانع درگیری ها شده و تا حد امکان از رویارویی و استقرار هواداران دو تیم در یک محل جلوگیری کنند. 
انگلیسی ها منطقه هواداری خود را در "Nordsternpark" خواهند داشت. صرب ها، در آن سوی گلزنکرشن، در بوئر مستفر هستند. با این حال، مرکز شهر، به ویژه خیابان "Bahnhofstrasse" و میدانی که به آن منتهی می شود، می تواند نقطه تلاقی آنها باشد.

دیروز، انگلیسی ها آزادانه در شهر پرسه می زدند زیرا به ندرت هوادارانی از صربستان وجود داشتند. تخمین زده می شود که 40000 انگلیسی در مقایسه با 10000 صرب امروز در شهر باشند اگرچه فقط 16000 انگلیسی بلیت ورودی دارند.
در هر صورت و برای جلوگیری از بروز مشکل، مقامات به شهروندان توضیح داده اند که در صورت احساس خطر یا مشاهده موقعیت های متشنج از "کلمه پاناما" برای خطاب به پلیس استفاده می کنند. به این ترتیب از اتلاف وقت نیز جلوگیری می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط