چهارشنبه 06 تیر 1403 - 04:31

کد خبر 521435

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 16:57:56


تعرفه درمانی پزشکی ورزشی افزایش یافت


ایسنا/تعرفه یکساله خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۲۸ خرداد ماه امسال مبلغ ۹۵ هزار تومان تعیین شد تا نسبت به تعرفه ۷۰ هزارتومانی سال گذشته، رشد ۳۵ درصدی داشته باشد.

با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون پزشکی ورزشی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه و پیرو مصوبات آن پس از تایید وزارت ورزش و جوانان، تعرفه عادی عضویت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۷۰ هزار تومان تومان به ۹۵ هزار تومان تومان افزایش یافت و از امروز (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)، ارائه خدمات با نرخ جدید اعمال می‌شود.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده طی سال جاری، ورزشکار تحت پوشش بیمه درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی که دچار هر آسیب ورزشی شود؛ چه از طریق مراکز درمانی فدراسیون فدراسیون و چه به صورت شخصی اقدام و جهت دریافت هزینه به فدراسیون مراجعه کند تا سقف ۹۵ میلیون تومان هزینه درمانی دریافت خواهد کرد.
گفتنی است سقف پرداخت سال گذشته تا امروز، بابت هزینه‌های درمانی ورزشکاران از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ۷۰ میلیون تومان بود.
به گزارش ایسنا، تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در سال‌های ۹۵، ۹۶، ۹۷ برای متقاضیان ۱۵ هزار تومان بود و در سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ معادل ۲۰ هزار تومان دریافت شد و با تصویب مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۲۵ مهر سال ۹۹ معادل ۳۰ هزار تومان تعیین شد و از هفتم تیرماه سال ۱۴۰۰ با تصویب مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی، تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ٣٠ به ٤٠ هزارتومان افزایش یافت و از اواخر سال ۱۴۰۱ این عدد به ۷۰ هزار تومان رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز همین میزان تعیین شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط