چهارشنبه 06 تیر 1403 - 04:59

کد خبر 521460

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 17:23:51


قاضی زاده: قصد راه اندازی حزب ندارم


تابناک/نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: به لطف خدا در مسیر انقلاب زندگی کرده ام و تا سه دایره قوم و خویشی بنده هیچ فسادی نداریم. 

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، و عضو فعلی کابینه دولت سیزدهم در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر آنکه برای تایید صلاحیت خود در شورای نگهبان رایزنی کرده‌اید یا خیر؟ بیان کرد: تایید صلاحیت من ناشی از الطاف خداوند است و از آن‌جایی که همواره در مسیر انقلاب حرکت‌کرده‌ام و تا سه دایره اقوام و خویشان، هیچ فسادی نداریم تایید صلاحیت می‌شوم.

احزاب سیاسی یا باند قدرت؟
وی درباره اینکه معیار انتخاب افراد برای ورود به کابینه‌اش چیست؟ گفت: اولویت من حفظ وزرای فعلی است مگر اینکه جامعه گزینه دیگری داشته باشد. همچنین تعامل و تخصص افراد انتخابی مطابق با صنف خود حائز اهمیت است.

قاضی زاده هاشمی افزود: به عنوان مثال اگر من بخواهم وزیر ارتباطات تعیین کنم به جامعه فعال در فضای مجازی و ارتباطات مراجعه کرده و نیازسنجی می‌کنم.

این نامزد  انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه تصمیمی برای راه‌اندازی حزب و فعالیت سیاسی حرفه‌ای، دارد؟ توضیح داد: فعلا تصمیمی برای راه‌اندازی حزب ندارم چراکه به اندازه کافی کار سیاسی و حزبی انجام داده‌ام. امروز مشکل ما با احزاب و جریانات سیاسی حل نمی‌‍شود مخصوصا که این جریان‌ها تبدیل به باندهای قدرت شده‌اند.


 

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط