چهارشنبه 06 تیر 1403 - 05:07

کد خبر 521522

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 18:13:55


کشف 98 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان در خراسان جنوبی


فارس/ ماموران نیروی انتظامی در شهرستان‌های قاینات و نهبندان از قاچاقچیان مواد مخدر بیش از 98 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه سهل آباد نهبندان هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای فرعی به 2 نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.  

وی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران پلیس با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که با تلاش مأموران یک متهم دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی آنان 35 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.


کشف 63 کیلوگرم تریاک در قاین
سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی قاینات هم اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاین در هنگام گشت زنی در محور قاین به گناباد به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.  

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی متوقف شده، 63 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.  

فرمانده انتظامی قاینات بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط