چهارشنبه 06 تیر 1403 - 05:38

کد خبر 521543

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 18:29:32


پایان تلخ یک روز فوق‌العاده در اراک!


ورزش 3/هواداران آلومینیوم اراک در بازی با مس رفسنجان یکی از بهترین جوهای موجود در ورزشگاه را تجربه کردند و حمایت ویژه‌ای از تیم شهر خود داشتند و در طول مسابقه از عملکرد بازیکنان هیجان زده شده بودند.
آنها بعد از گل اولی که مقابل مس رفسنجان دریافت کردند تشویق‌های خود را بیشتر از قبل کردند و با جوی که در ورزشگاه ایجاد کرده بودند شرایط را برای شاگردان مجتبی حسینی ساده‌تر کردند تا بتوانند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.
در نیمه دوم مسابقه حرکات انفجاری بازیکنان آلومینیوم و حملات پرتعدادی که روی دروازه مس رفسنجان شکل دادند باعث شده بود که سکوها یک لحظه آرام و قرار نداشته باشد و با هیجان و خوشحالی زیادی تیم خود را تشویق کنند آن هم در شرایطی که یک بر صفر عقب افتاده بودند.

بعد از گلی که ابوالفضل قنبری به ثمر رساند جو ورزشگاه اراک به شکلی شده بود که آنها برای قهرمانی بازی می‌کنند و سرشار از انگیزه و انرژی تیم خود را تشویق می‌کردند و از این مسابقه نهایت لذت را می‌بردند.
هواداران آلومینیوم پیش از پایان وقت‌های اضافه شروع به تشویق احمد گوهری کردند تا این گلر را برای ضربات پنالتی آماده کنند اما شرایط آنطور که آنها دوست داشتند به پایان نرسید و در ضربات پنالتی شکست خوردند.
این مسابقه یک بازی فراموش نشدنی برای هواداران پرشور اراک بود اما رویاپردازی‌ها و روز خوبی که آنها روی سکوها پشت سرگذاشتند با شکست همراه شد و روز خوب آنها تلخ به پایان رسید، اما این مسابقه برای بازیکنان و فوتبال‌دوستان اراکی فراموش نشدنی خواهد بود، آنها بارها در آستانه پیروزی قرار گرفتند اما فوتبال است و غیر قابل پیش‌بینی!
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط