شنبه 31 شهریور 1403 - 09:21

کد خبر 5219

دوشنبه 07 فروردین 1402 - 13:26:00


کاهش نسبی دمای پایتخت طی امروز


ایسنا/ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا فردا سه‌شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و در ارتفاعات بارش باران و برف گاهی کولاک برف و مه پیش‌بینی می‌شود.
امروز کاهش نسبی دما و روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های ظهر تا شب وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
در روز جمعه آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار باران در سطح استان مورد انتظار است.
آسمان تهران فردا سه‌شنبه (هشتم فروردین) نیمه‌ابری، از بعدازظهر افزایش باد، گاهی ابری و رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۹ فروردین) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  
طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی ـ امین‌آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی استان بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط