جمعه 08 تیر 1403 - 08:40

کد خبر 529582

یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:10:02


محسن هاشمی: در سال‌های اخیر سفره مردم دچار کمبود شده است


ایسنا/ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید شیرودی تهران حضور یافت.

گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر یکشنبه ۳ تیر در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.
در این گردهمایی، علاوه بر مسعود پزشکیان جمعی از فعالان سیاسی، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین و وزرای پیشین حضور داشتند.
 محسن هاشمی رفسنجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در این گردهمایی با بیان اینکه «مردم ایران به دنبال ایرانی آباد، آزاد و با رفاه در شأن خود هستند و برای عزت ایران، مردم ایران و اسلام انقلاب کردند»، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که هر ساله سفره مردم دچار کمبود شده و در سطحی قرار گرفته که متاسفانه فقر در کشور در حال فراگیری است.
وی با تأکید بر اینکه شرایط کشور احتیاج به تغییر و تحول جدی دارد، گفت: در مناظره‌ها دیدم یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رای مردم را به دست آورد و با همت و پشتوانه مردم مطالبات آنها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آنها کشور را نجات دهد.
این فعال سیاسی تاکید کرد: با رای مردم رای به پزشکیان یک پیام جدی داده می‌شود که خواهان تغییر جدی در سیاست‌های کلی کشور هستند. آقای خاتمی تصمیم گرفتند در این انتخابات با جدیت شرکت و از پزشکیان حمایت کنند و امیدوارم که شاهد پیروزی آقای پزشکیان باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط