چهارشنبه 13 تیر 1403 - 20:01

کد خبر 538867

دوشنبه 11 تیر 1403 - 19:42:36


بازگشت ستاره «مردگان متحرک» پس از سال‌ها به تلویزیون


فارس/اندرو لینکلن بازیگر سریال محبوب «مردگان متحرک» پس از ١۴ سال با مجموعه تلویزیونی «آب سرد» که برای شبکه آی‌تی‌وی ساخته می‌شود به تلویزیون بریتانیا بازخواهد گشت.

دیوید آیرلند نگارش فیلمنامه را به عهده دارد و به همراه لینکلن، کریس فرای، آلیس تایلر و لیدیا همپسون از مدیران اجرایی تولید است.لینکلن، یوئن برمنر (بازیگر «رگ‌یابی»)، ایندیرا وارما («ماموریت غیرممکن: روشمار مرگ قسمت اول») و ایو مایلز در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.لینکلن در «آب‌ سرد» نقش مردی سرکوب‌شده به نام جان را ایفا می‌کند که در میانسالی به عنوان پدری خانه‌نشین مورد سرزنش قرار می‌گیرد. او به روستایی در اسکاتلند نقل‌ مکان می‌کند و با همسایه‌اش تامی (برمنر) که توسط همسرش فیونا (وارما) تحقیر می‌شود، رابطه دوستانه برقرار می‌کند.

آیرلند درباره این مجموعه گفت: «مجموعه تلویزیونی «آب سرد» با سؤالی که از خودم پرسیدم شروع شد. کجا می‌خواهم زندگی کنم، در حومه شهر یا مرکز شهر؟ با چنین شروع ساده‌ای به تریلری پیچیده، طنزآلود و تلخ تبدیل شد. هیجان‌زده‌ام که توانستیم چنین بازیگران بی‌نظیری را جذب کنیم.»پالی هیل مدیر شبکه آی‌تی‌وی نیز گفت: «فیلمنامه آیرلند معرکه و اصیل است و بازیگران فوق‌العاده‌ای همچون لینکلن را جذب کرده و با اطمینان درامی فراموش‌نشدنی خواهد بود.»لینکلن که برای ایفای نقش «ریک گریمز» در مجموعه تلویزیونی پرمخاطب «مردگان متحرک» شناخته می‌شود، هشت سال در این سریال پسا آخرالزمانی به ایفای نقش پرداخت. او اخیرا در اسپین‌آف این مجموعه با عنوان «مردگان متحرک: آنان که زنده‌اند» دوباره به نقش خود بازگشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط