پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 17:56

کد خبر 539882

جمعه 15 تیر 1403 - 09:00:00


به جای هَمِستِر از ایده‌هات پول در بیار / آموزش کسب درآمد از ایده‌های نو


بازار/ اگه کسی بخواد کاری رو انجام بده راهشو پیدا میکنه ، اگر هم نخواد بَهونه‌شو !
این درمورد آدم‌هایی صدق میکنه که برای پیشرفت و رشد به جای اقدام کردن ، نشستن روی صفحه گوشی میزنن ، در صورتی که آدم‌هایی هم هستن که حتی از توی زندان ایده کارآفرینی دارن !
بله، درست متوجه شدین ، از داخل زندان !
بابک بختیاری موسس آیس‌پَک نه آدم سرشناسی بود و نه پدر پولداری داشت . حتی هیچ پارتی هم نداشت که از او حمایت کنه. تنها چیزی که داشت انگیزه ، ایده‌پردازی و پشتکار بود !
>>> اگر شما هم میخواید جز دسته بهانه‌گیرها نباشید و به دنبال راهی برای کارآفرینی هستید ، عدد 5 را به 10009880 پیامک کنید تا مشاوران ما به صورت تخصصی و رایگان شما را راهنمایی کنند <<<
او بعد از اینکه بخاطر بدهی از زندان آزاد شد شکست رو نپذیرفت و این بار ایده‌ای که از بچگی توی ذهنش شکل گرفته بود رو عملی کرد و توانست ظرف 6 ماه 120 شعبه برای فروش آیس پک افتتاح کنه !


بابک بختیاری معتقد است : هر موفقیتی از دل سختی‌ها بیرون می‌آید.
 ولی با توجه به شرایط اقتصادی امروز و گرانی‌ها باید هزینه سعی و خطا را به حداقل رساند و مطمئن‌تر از قبل عمل کرد.
>>> اگر شما هم دنبال ایده‌های بکر و جدید هستید و یا دنبال عملی کردن آن‌ها ، همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه ایده‌هاتون رو عملی و کسب و کار خودتون را راه اندازی کنید <<<
یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید ایده‌های نابی برای پول درآوردن پیدا کنید شرکت در دوره‌های تخصصی " مدیریت حرفه‌ای کسب و کار MBA " است.
این دوره می‌تواند برای شما فرصت‌های منحصر به فردی را فراهم کند تا به کمک تجربیات چندین ساله اساتید و منتورهای کسب و کار ایده‌های بکر و نوآورانه‌ای برای راه اندازی کسب و کار خود به دست آورید یا ایده‌های موجود در ذهنتان را پیاده‌سازی کنید. همچنین شبکه‌سازی با مدیران و کارآفرینان مطرح کشور بستر مناسبی برای گسترش کسب و کارتان فراهم می‌کند.
>>> پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا از تخفیف 45 درصدی جشنواره تابستانه بهره‌مند شوید <<<
مهارت‌هایی که در این دوره یاد می‌گیرید شامل : 
- ایده‌پردازی و کار با ایده‌ها
- فکر کردن با دید استراتژیک و برنامه‌ریزی درست
- اصول بازاریابی و ساختن برند شخصی
- مهارت‌های حرفه‌ای در فروش
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- تحلیل رفتارها برای مدیران
- آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی
- و...

  • کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
  • شرایط پرداخت اقساط ، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری ، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت و ارتقای شغلی از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.


پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 تیر 1403 به مناسبت جشنواره تابستانه ، دوره آنلاین "مدیریت کسب‌وکارMBA" 
13 میلیون تومان تخفیف دارد ، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا رزرو شما قطعی شود.



 
 

 

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط