پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 19:43

کد خبر 540040

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 16:56:50


آقایی‌پور تیم جدید خود را انتخاب می‌کند


ورزش 3/یکی از بازیکنانی که در پنجره تابستانی به شدت مورد توجه تیم‌های مدعی لیگ برتر قرار گرفت، جواد آقایی‌پور است. بازیکنی که در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، عملکرد خوبی در استقلال خوزستان داشت و در دو بازی رفت و برگشت نیز سه مرتبه دروازه پرسپولیس را باز کرد.
از فصل گذشته بود که شایعاتی پیرامون حضور آقایی‌پور در پرسپولیس به گوش می‌رسید و سرخ پوشان در نیم فصل دوم لیگ قبل خواستار جذب این مهاجم 24 ساله بودند ولی به دلیل مخالفت‌های استقلال خوزستان، این بازیکن در تیمش ماندگار شد تا پرونده انتقال او به تابستان امسال موکول شود.
در هفته‌های گذشته، صحبت‌های میان آقایی‌پور و پرسپولیس بی‌نتیجه بود و در شرایطی که این بازیکن مذاکرات ناموفقی با تیم‌های خواهانش در ایران داشت، در آستانه حضور در لیگ برتر روسیه و پیوستن به تیم اورنبورگ بود که ناگهان او یک بار دیگر با استقلال وارد مذاکره شد و حتی توافقاتی نیز صورت گرفت که در نهایت با ورود سپاهان به این معامله، همه چیز عوض شد.
موضوعی که حتی با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شد و خبر رسید در کنار 30 میلیاردی که باشگاه استقلال خوزستان برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست کرده، گفته می‌شود که جواد آقایی‌پور نیز مبلغ درخواستی‌اش را به 32  میلیارد افزایش داده و البته شرط کرده آپشن‌های در نظر گرفته شده هم باید قابل دریافت باشند، آن هم در شرایطی که طبق آیین‌نامه سازمان لیگ برای در نظر گرفته حداکثر 20 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان آپشن و پاداش، قابل اجرایی است!

استقلالی‌ها مدعی هستند در شرایطی که با آقایی‌پور تا آستانه توافق پیش رفته بودند، یک باشگاه رقیب حاضر شده 80 میلیارد برای این موضوع هزینه کند. ادعای عجیبی که می‌تواند قابل پیگیری نیز باشد با این حال، آخرین خبرها از شرایط انتقالی این بازیکن نشان می‌دهد که تصمیم نهایی در این خصوص را خود آقایی‌پور باید بگیرد.
باشگاه استقلال خوزستان قیمت رضایتنامه آقایی‌پور را برای سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و استقلال، 30 میلیارد تومان تعیین کرده و حالا نوبت خود بازیکن است تا روی دستمزدش با تیم‌های خواهانش به نتیجه برسد و در نهایت انتخاب کند که راهی چه تیمی شود.
باید دید بالاخره جواد آقایی‌پور که مقصد بعدی او به یک کلاف سردرگم تبدیل شده و تقریبا با تمامی تیم‌های بزرگ ایران وارد مذاکره شده، به کجا ختم خواهد شد و اوفوتبالش را در چه تیمی ادامه خواهد داد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط