یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 11:42

کد خبر 542699

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 19:21:19


مرد شیاد ماهرانه میلیاردر شد!


رکنا/فردی که از طریق همراه بانک جعلی اقدام به برداشت ۵ میلیارد ریال از حساب یک شهروند کرمانی کرده بود، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: شهروندی با مراجعه حضوری در پلیس فتا و ارائه شکوائیه ای تحت عنوان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش،با بررسی های کارشناسان این پلیس ، مشخص شد این فرد با جست و جوی  اپلیکیشن همراه بانک و دانلود آن از یک سایت ناشناس و نصب و ارائه کلیه دسترسی ها به برنامه مذکور متوجه می شود این اپلیکیشن نه تنها خدمات بانکی ارائه نمی دهد، بلکه کل موجودی اش بالغ بر پنج میلیارد ریال را نیز برداشت کرده است.
سرهنگ عمار قهاری افزود: کارشناسان پلیس فتا درخصوص  احقاق حق این شهروند به سرعت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند این 5 میلیارد را به حساب شاکی برگردانند و در ادامه پرونده را جهت ادامه رسیدگی به مرجع قضایی ارسال کردند.
این مسئول انتظامی در این زمینه به شهروندان تاکید کرد: برای دانلود و نصب همراه بانک مورد نیاز خود صرفا از سایت رسمی  بانک مربوطه اقدام  کرده و علاوه بر این که برنامه های  کاربردی را از فروشگاه های نرم افزاری معتبر دریافت می کنند حتما از صحت نشانی  مطمئن شوند و در هنگام جست جو در مرورگرها اطمینان حاصل  کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط