شنبه 14 مهر 1403 - 21:40

کد خبر 545805

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 11:37:09


برنامه‌های دهه نخست محرم در حسینیه اعظم زنجان اعلام شد


فارس/ مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان برنامه‌های دهه نخست محرم این حسینیه را تشریح کرد.

مهدی دین‌محمدی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به آغاز برنامه‌های این حسینیه از ۱۴ تیرماه با اعلام عزا و تجلیل از یاوران عاشورا اشاره و اظهار کرد: روز جمعه ۱۵ تیرماه هم آئین غبارروبی برگزار و شنبه ۱۶ تیر هم تعویض پرچم و عزاداری شب اول محرم طبق برنامه‌ پیش‌بینی شده برگزار شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان زمان آغاز برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان را در شب‌های محرم ساعت ۲۱ و با تلاوت قرآن اعلام و تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم سرابی و ذکر مصیبت هم دیگر برنامه‌های این ایام است که تا ساعت ۲۳ و ۳۰ ادامه می‌یابد.

وی مهدی صادقی، مهدی میانداری، عبدالله مرادی، یوسف قاسمی، جعفر مرادی و احمد محمودی را قاریان شب‌های عزاداری در حسینیه اعظم زنجان طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعلام کرد و افزود: مادحان هم مرتضی حیدری، یوسف شبیری، محمود حسینی، ولی‌الله کلامی، علیرضا بیگدلی و مهدی رسولی هستند که به تناوب در شب‌های محرم که تا شب ۱۳ محرم یعنی ۲۸ تیر ادامه دارد ذکر مصیبت خواهند کرد.

دین‌محمدی با بیان اینکه برگزاری برخی از برنامه‌های خاص از جمله اجتماع داوطلبان هلال احمر در ۲۱ تیرماه، شیرخوارگان حسینی در ۲۲ تیرماه، یوم‌العباس و برنامه‌های صبح و عصر عاشورا هم در حسینیه برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی و در موعد مقرر با حضور مادحان و سخنران برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط