پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 21:48

کد خبر 540146

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 18:46:52


این عینک جمع‌وجور هم دوربین دارد، هم از هوش مصنوعی GPT-4o و جمنای استفاده می‌کند


زومیت/ شرکت Solos عینک هوشمند AirGo Vision را به‌همراه قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی GPT-4o و جمنای گوگل رونمایی کرد.
 
سولوس (Solos)، که در چند سال گذشته جایگاه ویژه‌ای برای خود در بازار عینک‌های هوشمند دست‌وپا کرده بود، اکنون جدیدترین محصول خود یعنی AirGo Vision، را معرفی کرد. این عینک هوشمند اولین محصول سولوس با دوربین داخلی است که آن را هم‌رده‌ی عینک‌های هوشمند ری‌بن متا قرار می‌دهد.

طبق اعلام ورج، AirGo Vision از دوربین داخلی و هوش مصنوعی GPT-4o شرکت OpenAI برای شناسایی اشیاء و پاسخ به سؤالات استفاده می‌کند. این عینک همچنین از مدل‌های هوش مصنوعی جمنای گوگل و کلود شرکت Anthropic پشتیبانی می‌کند که انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به عینک هوشمند متا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


Solos

با توجه به نبود نمایشگر داخلی در AirGo Vision، کاربران برای برقراری ارتباط با هوش مصنوعی آن باید بر دستورات صوتی تکیه کنند. بااین‌حال، سولوس برای اطلاع‌رسانی تماس‌های ورودی یا پیام‌ها از چراغ‌های LED استفاده کرده است.


Solos

AirGo Vision مانند تمام عینک‌های این شرکت، سیستم منحصربه‌فرد فریم‌های قابل تعویض دارد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی بین فریم‌های مختلف با استایل‌های گوناگون جابه‌جا شوند. سولوس هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از فریم‌های یادشده را با قیمتی بین ۸۹ تا ۱۲۹ دلار به فروش می‌رساند.

فروش AirGo Vision از اواخر این ماه با قیمت پایه‌ی ۲۴۹٫۹۹ دلار آغاز خواهد شد. مدل پایه فاقد دوربین است. به احتمال زیاد مدل مجهز به دوربین کمی گران‌تر خواهد بود و قیمتی هم‌رده با عینک‌های هوشمند ری‌بن مِتا (که از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود) خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط