پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 22:07

کد خبر 540155

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 18:54:18


عاملان شرارت و تیراندازی در ایرانشهر دستگیر شد


ایمنا/ عاملان تیراندازی در شهرستان ایرانشهر که به شهرهای اطراف استان متواری شدند روز گذشته در یکی از روستاهای همجوار طی یک عملیات غافلگیرانه دستیگر شدند.

علیرضا دلیری، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت خودرو شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت‌.
وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه خودرو پژو به همراه دو سرنشین با سلاح کلت کمری به سمت شهروند ایرانشهری تیراندازی و از محل متواری شده‌اند که در این تیراندازی شهروند مجروح و توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغاز که مشخص شد عاملان این تیراندازی به شهرهای اطراف استان متواری شدند و با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از روستاهای همجوار به دست آمده که پلیس با انجام کار دقیق پلیسی عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و از مخفیگاه وی یک سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه آن کشف شد.
دلیری به اشاره به این که تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری همدستان این متهمان در دستور کار پلیس است، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات شخصی عنوان کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط