پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 23:42

کد خبر 540247

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 20:31:20


قبل از یورو هیچکس اسپانیا را مدعی قهرمانی نمی‌دید


ورزش 3/تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله گروهی یورو 2024 با شکست آلبانی، ایتالیا و کرواسی به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
شاگردان لوئیس دلافوئنته در این مرحله هم نمایش درخشانی از خود به جای گذاشته و با نتیجه 4-1 گرجستان را از پیش رو برداشتند.
میکل اویارزابال در حاشیه تمرینات آماده سازی اسپانیا قبل از رویارویی روز جمعه با آلمان در مرحله یک چهارم نهایی با خبرنگاران صحبت کرد.
اویارزابال درمورد وضعیت اسپانیا در یورو گفت:"سه هفته پیش هیچکس ما را به عنوان مدعی قهرمانی اروپا معرفی نمی‌کرد، اما اکنون همه این را می‌گویند. ما آرامش خود را حفظ کرده‌ایم، به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم که می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. بعد از چهار برد آرامش خاطر نداریم و سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن آماده شویم."

اویارزابال معتقد است که لاروخا می‌تواند در یورو 2024 به فراتر از مرحله یک چهارم نهایی برود. او درمورد وضعیت تیم ملی الان گفت:"آن‌ها در سطح فردی تیم بزرگی هستند، بازیکنانی دارند که در جریان بازی تفاوت ایجاد می‌کنند و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند اما ما به خودمان اعتماد کامل داریم. ما بهترین بازیکنان را داریم و همه متحد هستیم، هیچ اختلافی در تیم وجود ندارد، همه ما احساس مهم بودن می‌کنیم."
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط