جمعه 15 تیر 1403 - 21:21

کد خبر 540848

چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:32:39


بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد


ایرنا/ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری از عصر امروز مناطق شمال غرب و ارتفاعات مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

آیدا فاروقی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: این بارش‌ها با شدت و ضعف در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد که در روز جمعه نیز در مناطق یاد شده تداوم خواهد داشت.
وی ادامه داد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در مناطق مستعد، وقوع روان‌آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود و از شهروندان درخواست می‌شود تمهیدات لازم در این خصوص را داشته باشند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد همراه با خیزش گرد و غبار نیز از دیگر پدیده‌های جوی استان است که در مناطق شرقی و جنوبی خراسان رضوی محسوس‌تر خواهد بود.
وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته فریمان با ۱۶ درجه سلسیوس و بردسکن با ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۰ تا ۳۴ درجه را به ثبت رساند.
فاروقی گفت: دمای کنونی مشهد ۳۱ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۲۱ تا ۳۴ درجه در نوسان خواهد بود.
 
  
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط