شنبه 14 مهر 1403 - 09:55

کد خبر 544506

شنبه 16 تیر 1403 - 11:52:38


زنده از نقل و انتقالات؛ اخبار و حواشی پنجره تابستانی


ورزش 3/پنجره تابستانی فوتبال ایران با حرارت بیشتر و اخبار جذاب‌تری دنبال خواهد شد.
 نقل و انتقالات ایران در آغاز دومین هفته با شور بیشتری از مقر 16 باشگاه لیگ برتری و همچنین بازیکنان و مدیران برنامه آنها دنبال می‌شود.
در روزهایی که پرسپولیس و استقلال خود را آماده به پایان رساندن مذاکرات و رونمایی از خریدهای جدید می‌کنند، تراکتور و سپاهان به عنوان دو مدعی دیگر مشغول ارزیابی وضعیت نیمکت خود هستند و یکی در جستجوی مربی جدید و دیگری در تقلا برای حفظ سرمربی پرتغالی، کار خود را پیش می‌برند.



 پوشش زنده خبری
*سعید مظفری‌زاده در مورد ویدیوی مهرداد و میلاد محمدی در ساختمان این باشگاه: ما با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد مذاکره نمی‌کنیم و کاملاً به اصول حرفه‌ای پایبندیم. یکی دو بار گفتند که تراکتور با فلان بازیکن و مربی که قرارداد دارند مذاکره کرده، اما قاطعانه گفتیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.
*سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، از ادامه مذاکرات این باشگاه با گزینه‌های سرمربیگری خبر داده و می‌گوید که احتمال دارد تا 48 ساعت دیگر سرمربی معرفی شود.
*روزنامه الرایه در خبری جدید اعلام کرده که مسئولان باشگاه العربی همچنان در ایران هستند تا وضعیت عبدالکریم حسن را پیگیری کنند. العربی در روزهای آینده راهی مجارستان خواهد شد تا اردوی خود را استارت بزند.


*با جذب میلاد زکی‌پور، احتمالا پرونده حسین گودرزی، مدافع چپ تیم شمس آذر که اتفاقا نسبت به استقلال ابراز علاقه نیز کرده بود، بسته خواهد شد و سمت چپ استقلال در اختیار میلاد قرار خواهد گرفت.
*در شرایطی که همچنان هواداران پرسپولیس در انتظار مشخص شدن اولین خرید فصل جدید باشگاه هستند، مدیران تیم قرار است امروز تکلیف دو بازیکن خود را برای ادامه همکاری مشخص کنند. علی نعمتی، مدافع نیشابوری پرسپولیس، اولین بازیکنی است که قرار است در گفتگو با باشگاه در خصوص شرایط ادامه همکاری، نظر خود را اعلام کند و عیسی آل‌کثیر دومین بازیکنی است که راهی ساختمان باشگاه خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط