شنبه 14 مهر 1403 - 16:18

کد خبر 545325

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 01:54:53


چالهان اوغلو: نباید عقب می‌کشیدیم!


ورزش 3/امشب در چارچوب یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024، هلند و ترکیه به مصاف هم رفتند. ترک‌ها با وجود اینکه 1-0 از هلندی‌ها جلو بودند، در نهایت در چند دقیقه دو گل دریافت کردند و بدین ترتیب با شکست 2-1 از این رقابت‌ها حذف شدند. شاگردان وینچنزو مونتلا علی رغم حذف، به دلیل عملکرد خوب مورد تمجید تماشاگران قرار گرفتند.

هاکان چالهان‌اوغلو، کاپیتان تیم ملی ترکیه، پس از شکست برابر هلند در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی یورو 2024، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «می‌خواهم از تمام کسانی که در این مسیر کنارمان بودند تشکر کنم. تورنمنت فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم. همگی خیلی ناراحتیم اما امیدوارم این پایان راه نباشد. متاسفانه این بازی تموم شد. ما تا اینجا اومدیم. اگر توانستیم مردم کشورمان را هیجان‌زده کنیم، خیلی خوشحالیم. باخت هم جزئی از فوتبال است. هوادارانمان بعد از بازی ایستاده تشویقمان کردند که این نشانه خوبی است.»

ستاره‌ی ترکیه در ادامه افزود: «نیمه‌ی دوم را خوب شروع نکردیم و گل خوردیم. بعد از گل دوم، مجبور شدیم به بازی با ارسال‌های بلند روی بیاوریم. این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد. افتخار می‌کنم که تا اینجا رسیدیم.»

چالهان اوغلو همچنین گفت: نیمه دوم خیلی عقب نشینی کردیم، ای کاش عقب نشینی نمی کردیم!


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط