شنبه 14 مهر 1403 - 21:30

کد خبر 545817

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 11:46:59


برنامه‌هایی هفته امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اعلام شد


فارس/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برنامه‌های دهه اول محرم با عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر در این استان را تشریح کرد.

علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان حضور مردم در انتخابات را حماسه‌ای دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود تمامی هجمه‌هایی که علیه این مردم و نظام وجود دارد اما مردم در انتخابات پای کار آمدند.

وی در ادامه افزود: عدالت اجتماعی، عدالت اداری و مبارزه با فساد از برنامه‌های رئیس جمهور منتخب مردم بود که اینها در راستای برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد و ستاد همانند گذشته که در کنار دولت‌ها بوده، در کنار این دولت نیز خواهد بود و خواسته‌های مردم را مطالبه خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان همواره مفاسد اداری و موضوعات مختلف را رصد و پیگیری کرده و این روند را همچنان ادامه خواهد داد.

وی همچنین گفت: آنچه شایسته تقدیر است، حضور مردم در پای صندوق‌های رای بود که مردم باز هم نشان دادند با وجود همه تهدیدات، پای نظام ایستاده‌اند.

حسینی در ادامه به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اشاره کرد و گفت: "نهضت حسینی، گفتمان زینبی" شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام شده است که در کردستان برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

تبلیغات محیطی، تجلیل از فعالان امر به معروف در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها، تجلیل از دستگاه‌های برتر و فعالان در حوزه حجاب و عفاف، تجلیل از مطالبه‌گران، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری ده‌ها جلسه تبیینی متناسب با شعار امسال با حضور اساتید با هدف معرفی جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب از برنامه‌هایی بود که حسینی به عنوان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر به انها اشاره کرد.

حسینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری کرسی‌های ازاداندیشی، تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کردستان ذکر کرد.

وی بیشترین وظیفه ستاد را مردمی‌کردن امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دستور خدا و دین است که با پای کارآمدن مردم، بیشتر موضوعات و مشکلات برطرف خواهد شد.

حسینی افزود: در طرح نور که نیروی انتظامی بانی آن بود، طلایه‌داران امر به معروف هم کمک کردند و نشان داد که بیشتر مردم کردستان که از فرهنگ قوی دینی و مذهبی برخوردارند، نسبت به حجاب و عفاف دغدغه دارند و به این امر معتقد هستند،وی افزود: عده‌ای عامدانه و بعضا از سر غفلت، موضوع بدحجابی و بی‌حجابی و بی‌بندوباری و ناهنجاری اخلاقی را اشاعه می‌دهند که در رسانه‌ها ضدانقلاب آن را دامن می‌زنند اما قاطبه مردم کردستان به فرهنگ حجاب و عفاف پایبند هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان همچنین گفت: آن چیزی که بیشتر در جامعه مطالبه است، موضوع حجاب و عفاف، تکریم ارباب رجوع و تذکر مهربانانه به بدحجاب‌ها است.

حسینی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان جدای از تعامل با اتحادیه‌های اصناف در راستای رعایت حجاب و عفاف، در عین حال به موضوع کم‌فروشی و گران‌فروشی و معیشت مردم نیز ورود کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط