شنبه 14 مهر 1403 - 22:07

کد خبر 545918

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 12:53:14


۱۰۹ هزار مشترک کرمانشاهی مشمول پاداش خوش مصرفی


صدا و سیما/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تخصیص پاداش خوش مصرفی به ۱۰۹ هزار مشترک برق خانگی استان تا پایان خرداد خبر داد.

مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: از مجموع ۳۰۱ هزار  قبض برق صادره در بخش خانگی استان کرمانشاه  تا پایان خرداد، حدود ۱۰۹ هزار قبض، مشمول پاداش خوش مصرفی شده اند و مشترکان با مراجعه به نرم افزار برق من می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.
وی افزود: از آن جا که الگو‌های هواشناسی برای هفته جاری، افزایش دمای هوا را پیش بینی می‌کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق در استان به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تمامی مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری، تجاری و خانگی حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند.
وی اظهار داشت؛ از ابتدای پیک تابستان سال جاری تاکنون برق ۶۵ مشترک اداری استان به دلیل همکاری نکردن با این شرکت قطع شده است.
مرادی  افزود: همه ادارات مطابق با مصوبه هیات وزیران موظف به کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۷۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری هستند و در هفته جاری با توجه به افزایش دمای هوا این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات تمام استان  افزایش خواهد داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط