یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 02:03

کد خبر 546034

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 15:15:00


بازی/ Dynasty Warriors M؛ با زیرکی جنگ را پیش ببرید


آخرین خبر/ Dynasty Warriors M بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازی‌های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی NEXON Company است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز بیش از 100 هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و امروز قصد معرفی آن را داریم! Dynasty Warriors M در اصل نسخه موبایلی یک بازی حادثه ای شمشیر زنی فوق العاده که قسمت های مختلف آن از مدت ها پیش برای PC منتشر شده و طرفداران زیادی دارد! با کاراکترهای مورد علاقه تان همراه شوید، در جنگ هایی نفس گیر که در آن نیروهای دشمن از در و دیوار میبارند شرکت کنید و بار دیگر تلاش کنید تا سه امپراطوری قدرتمند در چین باستان را با هم متحد کنید! جنگجویان کارکشته و تاکتیک های زیرکانه شما در جنگ چیزی است که نباید آن را دست کم گرفت! ژنرال هایتان را ارتقا دهید، ارتشی از جنگجویان تشکیل دهید و تا پای جان مبارزه کنید تا بتوانید آرزوی نیاکان تان را جامه عمل بپوشانید! ار از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش افرینی اندروید هستید که علی رغم طراحی عالی، گرافیک اچ دی، صداگذاری فوق العاده دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد بدون شک Dynasty Warriors: Unleashed بهترین گزینه برای انتخاب است!

با نصب و اجرای بازی، کاراکتر خود را از بین 48 کاراکتر افسانه ای از سری بازی های جنگجویان سلسله انتخاب کنید؛ هر کاراکتری در این بازی دارای قابلیت های خاص خودش است؛ تیمی از قدرتمندترین کاراکترها را تشکیل دهید و همیشه پیروز میدان باشید! کاراکترهایتان را به انواع و اقسام سلاح ها تجهیز کرده و آنها را قدرتمندتر کنید! بازی حالت های مختلف را شامل می شود که از آنها می توان به مواردی چون حالت پیکار، نبرد با قدر قدرت، حمله ناگهانی، منابع جنگی و فتح اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 11 و بالاتر
حجم: 157 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط