یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 00:57

کد خبر 546393

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 18:54:49


محکومیت ۶۰۰ میلیارد ریالی یک شرکت البرزی به‌دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی


دیده بان البرز/ مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت 600 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف برای ایفا نکردن تعهدات ارزی خبر داد.

حمیدرضا کیوانفر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: پرونده یک شرکت به‌دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی به میزان ۳۶۷ هزار و ۵۰۰ یورو به ارزش ۹۹ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی مطرح کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به ارائه نشدن اسناد و مستندات گمرکی در مهلت مقرر، اتهام انتسابی را محرز دانست و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۱۹۹ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
کیوانفر بیان کرد: شعبه همچنین علاوه بر بازگرداندن ارز به بانک شاکی و محرومیت ۶ ماهه از فعالیت بازرگانی، شرکت متخلف را به پرداخت ۳۹۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۵۹۹ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خاطرنشان کرد: با شکایت بانک تجارت به دلیل عمل نکردن یک شرکت به تعهدات ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط